Pagina's

dinsdag 1 april 2008

Ziek

Gisterenmiddag had ik niet veel zin in mijn middagdutje. Na amper een half uurtje slapen liet ik alweer van mij horen... Toen mama naar me kwam kijken, was er heel snel duidelijk wat er scheelde. Knalrode wangen, koorts. Weeral temperaturen die tegen de 40° aan gingen. Gelukkig konden we dezelfde avond nog naar de dokter. Het verdict: oorontsteking langs beide zijden, ontstoken keel en erg gezwollen klieren. Weeral antibiotica nemen. Maar dat krijg je er niet zomaar in bij mij. Daarvoor heb je een paar trukken nodig; zoals het verstoppen in mijn flesje melk, of in een milkshake. Volgende week woensdag hebben we terug een afspraak bij de neus-keel-oor-arts. Eens horen wat die zal zeggen...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Tot gauw...
Groetjes van ons!