Pagina's

maandag 12 mei 2008

Plopsa Indoor Hasselt

Vandaag weer een leuke dag beleefd.
Wij zijn naar PLopsa Indoor te Hasselt geweest. Er was weinig volk. We hadden net niet ons eigen privé-pretpark. Het was dus een goed idee (zoals we hadden gegokt) om op een zonnige dag naar ginder te gaan. Geen wachtende rijen. Integendeel we konden gewoon in de atraccties blijven zitten. Zo heb ik elke attractie minstens 5 keer gedaan: de paardemolen, de eendjes, de kikkertjes,... We hebben ook in de speeltuin en ballenbad gespeeld en frietjes gegeten. En ik ben ook van een mega-grote-glijbaan geweest (ook meer dan 1 keer!). Dat kriebelde lekker in m'n buikje. Ik gierde het uit! Ik heb ook een aantal figuren in levende lijve ontmoet: Plop, Piet Piraat, Kwebbel en Bumba. Dat maakte toch wel erg veel indruk op mij. Ik wist even niet wat ik zag, vooral Bumba en Piet Piraat waren mijn favo. Ik heb ze allen een handje gegeven. We zijn ook naar een Bumba-show geweest.
We waren nog niet van de parking af, of ik was al in dromenland. Wat wil je? Hat was al bijna half 4 ondertussen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Tot gauw...
Groetjes van ons!