Pagina's

maandag 23 juni 2008

Goed nieuws...

Hier ben ik dan nog eens met ... goed nieuws!!!
De afgelopen twee dagen had ik slechts 3 a 4 diarree-pampers. En ik heb deze nacht doorgeslapen tot even na 7 uur (was meer dan een week geleden). Het gaat dus steeds beter en beter met me.
De komende 7 weken ga ik niet meer naar Heidi (mijn onthaalmoeder) gaan. Zo blijf ik hopelijk even gespaard van zieke beestjes en heb ik voldoende tijd om helemaal te genezen. Gelukkig wil oma inspringen en ook komt er een paar dagen een kinderverzorgster van de ziekenkas.
Vandaag ben ik samen met mijn mama naar de speeltuin in Munsterbilzen geweest. Dat was fun!



Thuisgekomen heb nog, samen met Kobe, een (soya) ijsje gesmuld. Als dit geen leuke dag was...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Tot gauw...
Groetjes van ons!