Pagina's

maandag 16 juni 2008

Terug ziek (2)

De diarree bleef maar aanhouden. Zeker een twintigtal pampers op 24uur tijd.
Dus heeft mijn mama maar een afspraak gemaakt bij de kinderarts.
Om 16u30 gingen we naar ginder. Papa ging deze keer ook mee, want die had vandaag een dagje vrij om op zijn zieke dochter te passen (ikke dus).
Mijn mama had een staaltje meegenomen van mijn kaka. De kinderarts vond de waterige kaka en het aantal diarree pampers toch wel verontrustend. Ook zat ik weer op randje van uitdroging. Hij vond dat ik beter ginder kon blijven en een paar daagjes opgenomen worden voor een infuusje (vocht) en verdere onderzoeken.
Daar hadden mijn mama en papa zich totaal niet aan verwacht...
Het prikje vond ik echt niet leuk. Maar daarna mocht ik een ballon kiezen. Ik koos voor een roze.
Hopelijk ben ik nu weer snel genezen en dat die vieze, stoute beestjes nu maar even uit mijn buurt blijven...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Tot gauw...
Groetjes van ons!