Pagina's

zaterdag 2 augustus 2008

Diarree (voor de zoveelste keer)

Ik heb dus weeral diarree. Nu alweer dag 8. Het is gelukkig niet zo erg als de laatste keer (toen was het veel vaker en met koorts, bloed en slijmpjes).
En gisteren zijn we dus naar de kinderarts geweest. Hij kon niet direkt iets vinden in mijn buikje, dus geen duidelijke reden voor die diarree. Wel moet ik weer (vieze) poedertjes nemen tegen mijn diarree. En ook moet ik héél goed drinken, om niet wéér in het zieknhuis te belanden...
Maar hij wil het toch verder onderzoeken, omdat ik er wel erg vaak en fel last van heb. Woensdagmorgen, al heel vroeg, word ik nuchter in het ziekenhuis verwacht. Ze gaan dan een test doen om te zien of ik soms een lactoseintolerantie zou hebben. Ze gaan ook een bloedprikje doen en staaltjes onderzoeken om een aantal uit te sluiten of op te sporen...
Duimen jullie mee?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Tot gauw...
Groetjes van ons!