Pagina's

zaterdag 20 september 2008

Boekentas

Zoals mama mij had beloofd omdat ik droog ben (het gaat heel goed zonder pamper, 's nachts soms een nat broekje), zijn we vandaag met de trein naar Hasselt geweest om een boekentasje te kopen.

Eerst dus de trein (om 9u52) en dan de bus nemen tot het centrum. Alleen dat al was een hele belevenis. Dan naar de Plopsa winkel. Ze hadden geen boekentasjes meer van Mega Mindy en al de rest (Bumba, K3, Plop,...) kon me echt niet bekoren. Dan maar onze zoektocht verder zetten. We besloten naar de Bart Smit te gaan. Maar onderweg passeerden we de Kipling-winkel: een 'aapjes' boekentas wilde ik wel. De keuze was heel snel gemaakt. Het werd een knal-roze! Mijn mama vond een andere veel leuker, maar ja IK mocht kiezen. Dus het is die roze geworden... Meteen moest dat boekentasje op mijn rug en het ding is de rest van de dag niet meer van mijn zijde geweken...
"Nog niet naar huis", was mijn reaktie toen we uit de winkel kwamen. We zijn dan nog maar nieuwe kleren gaan kopen voor mijn mama. Dan zijn we een broodje gaan eten (ik koos voor een roze(!!!) donut). En om 13u59 (!!! ja, lang gewinkeld) zaten we terug op de trein richting Bilzen.

Een middagdut heb ik niet meer willen doen. Maar om 17u vond mijn mama mij zo (zie hieronder) in mijn zeteltje. Let goed op waar mijn boekentasje ligt!!!!!!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Tot gauw...
Groetjes van ons!