Pagina's

maandag 27 oktober 2008

Een leuke dag...

Vandaag was de eerste dag van de herfstvakantie en het was meteen een geslaagde dag. Kaatje, Laure en Tibo zijn hier komen spelen.
We hebben koekjes gebakken, met de poppen gespeeld, eten gemaakt in de keuken, op de trampoline (Tibo was de trampoline) gesprongen, de kleine meisjes hebben zich verkleed,... en we hebben vooral heel veel met de domino gespeeld: héél voorzichtig alle blokjes recht zetten en dan omduwen maar...
's Middags hebben we van een lekkere gezonde (!!!) maaltijd gesmuld: smoutebollen!!!
Kaatje, Laure en Tibo: het was een leuke dag. Ik hoop dat jullie nog eens komen spelen...
Click to play Herfstvakantie
Create your own scrapbook - Powered by Smilebox
Make a Smilebox scrapbook

1 opmerking:

  1. Dag Yane,
    wat was dat fijn bij jou komen spelen... ik vond de koekjes bakken heel plezant en ik heb mijn mama dan ook meteen laten proeven toen zij thuis kwam. Ik heb zoveel moeten vertellen: van bakken en roeren en eten en Yane uit haar bedje halen en spelen .. en... en...en ...
    Oh ja... en als Yane naar school gaat beloof ik dat ik hèèl erg goed op haar zal passen!!
    Vele groetjes, Kaatje

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Tot gauw...
Groetjes van ons!