Pagina's

donderdag 20 november 2008

Oudercontact

Vandaag was het mijn allereerste oudercontact (allee voor mijn mama en papa dan toch). Ik mocht ondertussen fijn gaan spelen bij Kobe en Carina.
De juf. vertelde dat ik het ontstekend doe in de klas: ik doe met alles mee, ik kan al goed babbelen, ik ga op verkenning in de klas, ik kan flink mijn eigen naam en familienaam zeggen, ik ken de kleuren al, ik luister goed naar de juf en ik ben al heel flink zindelijk (want blijkbaar zijn er nog véél kindjes met een pampertje). Heel veel positieve dingen dus. Maar er is toch een minpuntje: ik huil als ik naar buiten kom (als het klasje gedaan is en ik de mama's en papa's zie staan).
Maar mama en papa zijn heel trots op mij!
Morgen gaan opa en oma kijken in mijn klasje (ze komen speciaal af van de Ardennen, ze zijn op vakantie), want het is grootouderfeest...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Tot gauw...
Groetjes van ons!