Pagina's

donderdag 19 februari 2009

Carnaval in de school (2)

Vanmorgen lag ik nog heerlijk te slapen toen mijn mama mij kwam wakker maken om 8uur. Maar ik was heel snel uit mijn beddeke (veel sneller dan anders) en het aankleden verliep ook veel vlotter als anders. Aja, want vandaag mocht in mijn prinsessenkleedje naar school en mijn mama heeft mij geschminkt.

Toen ik in school arriveerde had ik ogen te kort. Want ik wou toch wel zien wat al die kindjes hadden aangetrokken...
En in de namiddag was er dan de stoet! Mijn nichtje Fien heeft ook mogen mee stappen in de stoet. Oma, bomma en tant Sabine zijn ook komen kijken (Dank U Wel hiervoor). Ondertussen was mijn mama ook gearriveerd en die heeft gerend en gerend. Maar ze was juist op tijd om nog een glimp op te vangen van mij en de stoet. Oef!





Na de stoet hebben we in de school wafels en chocomelk(?) gekregen. Bomma, oma, tant Sabine, Fien en mama zijn ondertussen naar de Chopin geweest. Toen de bel weer ging, stonden mama en Fien mij op te wachten aan de schoolpoort en Fien is nog komen spelen bij mijn thuis.


Het was een leuke, maar zeer vermoeiende dag. Even voor 19 uur was ik al in tukkebolleland.




2 opmerkingen:

  1. oh, hoe sgattig zijn ze! love!
    Laure!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Yane,
    De carnaval was plezant, hè! Ik vond jou kleedje met de hoepel erin ook geweldig!
    Vele groetjes,
    Kaatje & Els

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Tot gauw...
Groetjes van ons!