Pagina's

maandag 23 maart 2009

Mijn eerste schoolfeest

Afgelopen zaterdag was het schoolfeest, mijn allereerste schoolfeest. En ik heb dat fantastisch gedaan volgens mijn papa en mama. Ik deed goed mee.
Ik danste de Regendans met alle andere Ploppertjes van mijn klasje. De voorstelling zelf was echt prachtig! De kleuterjuffen hebben super hun best gedaan waarvoor een dikke proficiat!
Het was wel een hele vermoeiende en lange dag voor mij (een beetje TE vermoeiend): een voorstelling om 13u30 en nog eentje om 18u. Om 21u30 lag ik pas in mijn beddeke. De volgende dag was ik bijgevolg (héél) erg prikkelbaar!
(Het was erg moeilijk om duidelijke foto's te maken. We moeten het dus doen met wat we hebben).

Samen dansen rond de paddestoel...


Ik ben het 5de kaboutermeisje (Kwebbeltje) van links, met de groene mouwtjes...


Weer naar de groene mouwen kijken (helemaal rechts op de foto)...







Tijdens het slotnummer (ikke met groene gilet en groen broekje, links vooraan op de foto)


2 opmerkingen:

  1. Dag Kwebbeltje,
    Proficiat met je 3rde verjaardag en ook proficiat met de geweldige show die je gaf vorige zaterdag. Heb je echt goed gedaan en je was heel mooi met je kwebbelkleedje.
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Yane het was weer veel te lang geleden dat ik ben komen piepen op je site!
    Maar het is allemaal om het mooist en leukst!
    Dikke knuffel en veel groetjes en natuurlijk nog 3 dikke zoenen voor je verjaardag!

    Inge

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Tot gauw...
Groetjes van ons!