Pagina's

vrijdag 24 april 2009

Vermoeiende week...

Het was best wel een vermoeiende week, zo alle dagen een ganse dag naar het klasje. Maandag en dinsdag gingen nog prima. Maar woensdag ben ik rond 17 uur in slaap gevallen en ik ben nog even wakker geweest om te eten en een goed uurtje later lag ik alweer terug in mijn beddeke te knorren. Donderdag en vandaag (vrijdag) heb ik het iets langer getrokken: opgebleven tot 18u30.

En ik heb mij vlotjes aangepast in mijn nieuwe klasje en de nieuwe juf. Want ik vertrek elke morgen goed gezind naar het klasje, ook na de 2 weken vakantie.
"Jabbedabbedoe, mondjes toe!", klinkt het hier meermaals per dag. Waarschijnlijk iets dat juf. Angelique wel eens een paar keren per dag moet zeggen in het klasje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Tot gauw...
Groetjes van ons!