Pagina's

zondag 9 augustus 2009

Bokrijk

Vandaag zijn we nog een keertje naar Bokrijk geweest: frietjes gegeten, speeltuin gespeeld, in de waterspeeltuin, autootjes gereden, ijsje gegeten, op de pony's,...
Het was een zalige dag, we hebben genoten...
Want de komende dagen zal 't andere koek zijn (voor mama dan toch), die moet deze week een ganse week werken (was al van in juni geleden) en dan nog ganse dagen (normaalgezien werkt ze halve dagen).
Maar ik laat het niet aan mijn hartje komen... Ik mag morgen bij Kaatje gaan slapen en dinsdag een ganse dag blijven spelen. OP donderdag ga ik een ganse dag naar Fien en Kaat en de overige dagen mag ik naar oma...
En dan weer terug vakantie met mama EN papa (jaja, papa heeft ook nog een weekje vrijaf).

1 opmerking:

  1. Wendy Drijkoningen16 augustus 2009 om 20:58

    Helabakes Yane,
    wij zijn ook daar geweest vorige week zondag!
    Das al de tweede keer dat we elkaar net missen. Toen in Maastricht ook!
    Bij ons ook heel plezant geweest: paardje rijden, ijsje eten, frietjes eten, waterspeeltuin, autokes rijden!
    Jinthe vond het allemaal super!!
    Veel liefs,
    Wendy Drijkoningen

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Tot gauw...
Groetjes van ons!