Pagina's

zondag 30 augustus 2009

Gezondheidsdag 'De Voorzorg'

Vandaag weer een hele leuke dag achter de rug.
Eerst heb ik lekker uitgeslapen (tot bijna 10 uur) en na het ontbijt zijn wij dan vertrokken naar De Gezondheidsdag van 'De Voorzorg'. Het was weer, net als vorig jaar, de moeite om te gaan. Ik heb mij laten schminken als een vlindertje, op de verschillende springkastelen en trampolines gesprongen, met een platform heel hoog in de lucht geweest, in het ballenbad gespeeld, eendjes gevist,... Dan heb ik lekkere frietjes gegeten en een beetje gedanst.







Er was weer veel volk ginder. Al maar goed dat we op tijd ginder waren, toen viel het erg goed mee qua drukte.


Daarna zijn wij doorgereden naar Heusden, gaan kijken naar mijn nieuwe achternichtje Lena. Wel lief zo een klein babietje. Dan gegeten, badje in en bedje in.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Tot gauw...
Groetjes van ons!