Pagina's

dinsdag 10 november 2009

Over 'groter worden' en zo...

Mijn tutjes deed ik ruim een maand geleden al weg en dat is heel erg vlotjes verlopen. Zelfs niet één keer heb ik er nog achter gevraagd.
Mijn paflessen (ja, ik dronk nog steeds 's morgens en 's avonds een fles) heb ik een aantal dagen geleden ook weg gedaan. Papflessen zijn toch niet voor grote meisje he!? Ik drink nu mijn chocomelk uit een bekertje.
Mijn knuffel 'Kiki' die wou ik ook wegdoen. Maar mama heeft mij toch weten te overtuigen om die toch maar bij te houden zodat ik nog een maatje heb 's nachts in mijn beddeke...
Nu die pamper ('s nachts) nog... Dat wil maar niet lukken. Ik ben al twee maal 's nachts droog geweeest. Maar telkens na een 3 a 4-tal weken herviel ik terug in het in-bed-plassen.
Misschien nog maar eens een poging wagen binnenkort. Want het afschaffen van de flessen zal ook wel voor drogere pampers gaan zorgen...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Tot gauw...
Groetjes van ons!