Pagina's

zondag 20 december 2009

De Sint (4) in Zaventem en Sneeuwpret

Deze morgen vertrokken we richting Zaventem naar tante Anne en nonkel Luc in de hoop er tegen de middag te arriveren... Maar het was een regelrechte ramp op de weg door de grote hoeveelheid sneeuw die er uit de lucht viel... Een dikke twee uur hebben wij erover gedaan om tot ginder te geraken. Maar ik heb mij niet verveeld in de auto. Ik had veel te zien: een twintigtal ongevalletjes en uitgeschoven auto's onderweg, strooiwagens, een ambulance en politiewagens, takelwagens,...
Ginder ben ik weer lekker verwend met véél cadeautjes en lekker gegeten. De terugrit verliep gelukkig heel wat vlotter...
Bedankt tante Anne, nonkel Luc en Sinterklaas!




Toen we terug thuis kwamen was het al donker. Maar we hebben toch nog de slee en mijn ski-jas uitgehaald en we hebben een nog een dik uur buiten gespeeld...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Tot gauw...
Groetjes van ons!