Pagina's

zaterdag 9 januari 2010

Sneeuw, sneeuw en nog eens sneeuw

Neen, ik ben de sneeuw nog lang niet beu. Wel elke dag heb ik in de sneeuw gespeeld of ben ik met de slee gaan rijden...
Mama is mij ook een keertje met de slee aan school komen afhalen. Je had mijn glunderend gezichtje eens moeten zien toen ik mama EN de slee zag... En woensdag ben ik met de slee en oma naar Mémé geweest. Dat is ver hoor (tot in Eik). Toen ben ik onderweg een paar keren van een grote berg naar beneden gegleden. Zo snel, dat ze slee rond draaide... Dat was leuk! Hoe wilder, hoe liever...
En toen ik dan deze morgen wakker werd, was het weer aan het sneeuwen. En zijn mama en ikke met de slee naar de winkel geweest. Maar vandaag was het een stuk kouder dan de voorbije dagen en was ik deze keer wel blij om terug binnen te gaan. Met een warm taske chocomelk en een spelletje Dora op de PC...



Ja, laat het nog maar wat sneeuwen!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Tot gauw...
Groetjes van ons!