Pagina's

zaterdag 13 maart 2010

Mijn verjaardagsfeest (1)


Ik weet het, het is nog wat te vroeg... Maar vermits ik volgend weekend ribbedebie ben, vierden we vandaag al mijn vierde verjaardag samen met de familie. Ik was al dagen aan het aftellen naar deze dag en het kon vandaag niet snel genoeg 15 uur zijn... We hebben lekker gegeten en er was taart! En een heleboel cadeautjes. Ik genoot van alle aandacht en mijn kaars was tegen de avond dan ook volledig uit (en vroeg zelf om te gaan slapen). Ik stond er wel nog op dat Anne mij naar mijn bedje bracht...
Bedankt iedereen!!!!!!!!!

>


We maakten ook nog een (nieuwe) foto van ons viergeslacht...

1 opmerking:

  1. wat een tof feestje, Yane, ik kan al bijna niet meer wachten tot ik naar je volgende feestje mag komen ;-))
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Tot gauw...
Groetjes van ons!