Pagina's

vrijdag 5 maart 2010

Sporthappening

Namiddag hadden wij Sporthappening in De Kimpel in Bilzen. Alle kleutertjes moesten in de school eten zodat wij al om 12u30 konden vertrekken om te voet naar ginder te gaan...
Toen mama mij kwam afhalen om 15u had ik knalrode wangen en ik was heel enthousiast. Het was blijkbaar een zéér leuke namiddag.
Mijn juff. heeft jammer genoeg geen site met fotootjes. Maar op de site van juff. Marleen (de juff. van Kaatje) hebben we leuke fotootjes gevonden waar ik ook op sta.
Dat is wel tof van juff. Marleen...





1 opmerking:

  1. Fien (en Kaat) vonden het ook heel leuk! Dank u voor de sportschoenen en de mooie trainig! Moeke zei dat Fien er héél mooi mee was. groetjes, Katrien

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Tot gauw...
Groetjes van ons!