Pagina's

zondag 14 maart 2010

Een pret-dag!


Deze voormiddag heb ik uitgebreid de tijd genomen om mijn cadeautjes (van gisteren) te bewonderen en uit te proberen.
Na het eten vertrokken we dan op schoenenjacht voor mijn mama en papa (ik heb er al gekregen).
Maar eerst moesten we nog even in Bilzen passeren, maar toen zagen we dat de Wijerstraat volledig afgezet was. Papa stopte even en we zagen veel politiemensen en combi's, ziekenwagens en ook de pers was aanwezig. Ene mijnheer mompelde iets van moord...
Blijkbaar was er dit gebeurd...
Daarna doorgereden naar Genk en mee schoenen gaan kiezen...
En toen... Toen was er een verrassing: we gingen naar Pretland (tegen dan is de grote drukte verdwenen, want op een zondagmiddag is het daar echt niet te doen)!
Ik was zooo blij...
En als afsluiter van de dag gingen we nog frietjes eten in de Quick. Wat een toffe dag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Tot gauw...
Groetjes van ons!