Pagina's

woensdag 7 april 2010

Molenheide

Vandaag had mijn mama met enkele collega's (en hun kindjes) afgesproken in Molenheide. Ik heb mij super geamuseerd in de binnenspeeltuin en het is me gelukt om tot helemaal bovenaan op de klimtoren te geraken...
Het was echt heel kalm ginder, dus naar hartelust kunnen spelen...
Na het spelen nog allemaal samen gaan eten. Ik koos voor een spaghetti. Hmmm...

Voordat we naar ginder vertrokken was ik nog naar het sportkamp geweest (ik vond het weer zooo leuk) en mama stelde voor dat ik eerst een dutje zou doen... Maar daar had ik geen zin in. Maar een uurtje later (net voordat we zouden vertrekken) vond ze me zo (ik had net een puddinkske gegeten):

1 opmerking:

  1. Ha ha, zo moe dat ze overal in slaap vallen... Wel lief!
    Molenheide, daar gaan wij binnenkort ook naar toe.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Tot gauw...
Groetjes van ons!