Pagina's

dinsdag 6 april 2010

Uitslapen, sportkamp, Kaatje, ziekenbezoek, paardjes kijken, speeltuin, Kobe, ...

Wat een heerlijke vakantiedag heb ik vandaag achter de rug...

Om 10 uur werd ik in de sporthal van Munsterbilzen verwacht. Mijn mama had mij ingeschreven (met toestemming van mij) voor het kleuter sportkamp (van 10u tot 12u). Mama heeft mij vanmorgen moeten wakker maken om op tijd ginder te zijn...
Ginder aangekomen veel kleutertjes in de sporthal, maar echt héél véél kleutertjes. Er was niemand van mijn klasje (maar buurjongen Kobe was er wel). Mama dacht dat ik hierom moeilijk zou gaan doen... Maar neen hoor. Ik liep enthousiast naar de groep toe en ik was klaar voor het eerste spel. Mama bleef even kijken en toen ze zag dat 't OK was, vertrok ze...
Toen mama mij kwam afhalen was ik nog steeds even enthousiast als voorheen. Dus morgen en de rest van de week ga ik zeker terug!!!

Thuis aangekomen zag ik dat Kaatje buiten was. Tja en dan ben ik niet meer tegen te houden, dus dan ginder gaan spelen...

Toen riep mama mij om naar huis te komen. Ik vervang mijn sportoutfit door iets anders en hup we zijn weer weg. We rijden richting Genk, naar de Kattevenia. Maar eerst maken we een tussenstop in het ziekenhuis want tant Arlette ligt (weer) in het ziekenhuis.
Dan paardjes gaan kijken in de Kattevenia en dan FUN in de speeltuin. Het is ondertussen buiten al echt warm geworden... Zalig!





Thuis snel gegeten (aja, ik wou nog buiten spelen) en dan heb ik alle zandspeelgoed afgewassen in een grote bak met water, samen met Kobe. Dat dit grote pret was, moeten we er zeker niet meer bij vertellen. We hebben héél laat (tot 20u30) buiten gespeeld. Toen nog een douchke en een filmpke.
Het leek wel of ik vandaag een vitesse-pilleke had genomen want ik was niet moe te krijgen... Om 21u30 toch maar naar mijn bedje gegaan en direkt in dromenland. Ach ja, het is toch vakantie, morgen slaap ik wel weer uit...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Tot gauw...
Groetjes van ons!