Pagina's

maandag 3 mei 2010

Een feest-weekend

Afgelopen weekend was een echt feest-weekend!
Het begon zaterdag al, toen deed Tibo zijn plechtige communie en mochten wij mee gaan feesten: veel vriendjes om mee te spelen, lekker eten en lang mogen opblijven (tot even na middernacht).

's Anderendaags wat langer geslapen en na ons (laat) ontbijt vertrokken naar Zaventem voor ons volgende feestje. Deze keer was het feestvarken nonkel Luc. Die was deze week jarig. Weeral lekker gegeten. Ik heb de ganse middag op restaurant gezeten met 9 volwassenen, dat ik genoten heb van al die aandacht en schootjes hoef ik zeker niet meer te vertellen...
En weet je wat? Als dessert bestelde ik sorbet en ik kreeg 3 bollen: een witte, een gele en een roze. En de bolletjes waren alle drie zo goed als op...

Helaas was mijn mama haar kodak vergeten, dus geen fotokes.
Voor de onderstaande fotokes zorgde Laure. Bedankt hé, Laure!








En dan nog een groepsfoto van de familie Sillen: alle kleinkinderen en achterkleinkinderen. Een uniek moment, want het gebeurd maar zelden dat we echt iedereen samen treffen...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Tot gauw...
Groetjes van ons!