Pagina's

zaterdag 22 mei 2010

Plopsa Indoor

Vandaag nog eens een uitstapje gedaan naar 'de-binnen-Plopsa' samen met Nancy en Xander. Het was er erg rustig (tja, wie gaat nu ook met dit stralende weer naar Plopsa Indoor. Maar deze uitstap planden we al enkele weken geleden), we hadden er soms het gevoel alleen rond te lopen. Dus bijna nergens wachten en alle attractie minstens één keertje gedaan. Ik heb vandaag mijn grenzen verlegd en ben in de vuurtoren geweest. De grote glijbaan had het meest succes (zeker vijftien keer gedaan) en de autootjes buiten waren ook een topper (maar (!) vijf keer ofzo gedaan).
Allee, we hebben waar voor ons geld gehad...
De dag sloten we af met een lekker ijsje. En toen ik thuis kwam... Toen heb ik mijn bikini aangetrokken en heb ik nog de ganse avond buiten gespeeld.
Wat een super-leuke dag!







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! Tot gauw...
Groetjes van ons!