Pagina's

dinsdag 4 mei 2010

Ziek

Vandaag kwam ik naar buiten aan de hand van de juf. en op mijn gezichtje was in de verste verte geen glimlachje te bespeuren... Oeps?
De juf. kwam even vertellen dat ik kloeg van keelpijn. Toen ik mama zag, wilde ik gepakt worden en kwamen de traantjes al snel. 'Mijn stem was ook helemaal kapot.'
Ik was al een paar dagen een beetje hees, maar nu was mijn stem volledig om zeep. Na een portie Nurofen voelde ik mij al heel wat beter en heb ik nog een huisje geknutseld, samen met Kobe.
En wat moet er met zieke kindjes gebeuren???
Juist ja, die moeten extra verwend worden. Dus deed ik een paar spelletjes met mama, kreeg ik tomatensoep met héél véél balletjes, spetterde ik in een bad met eucalyptisch schuim en mag ik bij mama in bed slapen (papa is twee dagen weg voor zijn werk).
Zo heeft ziek-zijn toch ook wat voordelen...
Morgen blijf ik thuis. Maar ik mag wel mee gaan om Kobe te brengen...
't Was een groot drama toen mama vertelde dat ik morgen niet naar school kan. Jaja, de laatste tijd ga ik weer met veel plezier naar school. Gelukkig!

2 opmerkingen:

  1. Oei Yane,
    dat horen wij niet graag dat jij ziek bent... Ik vond het al zo raar dat je niet naar buiten kwam toen Kobe & ik buiten aan het spelen waren.
    Hopelijk voel je je intussen al wat beter... Laat je maar eens goed verwennen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kaatje, mijn mama had veiligheidshalve de gordijnen toe gedaan. Want anders groot drama he...

    (Ik kan morgen nog niet naar school, ben juist naar de dokter geweest)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Tot gauw...
Groetjes van ons!