Pagina's

maandag 14 juni 2010

Yes! Yes! Yes! Ik kan het!

Ik kan fietsen zonder zijwieltjes!!!

Mijn zijwieltjes zijn al even van mijn fietsje verwijderd, maar ik durfde toch niet goed. Bang om te vallen en telkens als mama voorstelde om nog eens te proberen, had ik er geen zin in... Dus lieten we 't maar zo en fietste ik lustig verder op mijn loopfietsje...
Vanavond was dan ik even bij mijn oma en opa en daar staat het fietsje van mijn mama vroeger (met zijwieltjes). Ik zei tegen opa: 'Doe de wieltjes maar af, ik wil proberen zonder!' En het lukte plots wel! Alleen bij het vertrekken heb ik nog wat hulp nodig, maar stoppen, sturen en mijn evenwicht bewaren lukt al aardig goed.
Ik ben zo super-fier dat ook ik nu op twee wielen kan fietsen, net als Kaatje en Kobe! En iedereen moest en zou het gezien hebben: papa, Kaatje, Kobe, Els, Carina, nonkel Jochen, Diane,... ze zijn mij mij allemaal komen aanmoedigen op straat!

1 opmerking:

  1. yane

    jij bent toch een flinke meid
    kleine meisjes worden groot

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Tot gauw...
Groetjes van ons!