Pagina's

dinsdag 5 oktober 2010

Herfstwandeling Katteberg

Vandaag stond er een herfstwandeling naar 'De Katteberg' op het klasprogramma.
En ik had hier totaal geen zin in: 'Zover wandelen. Pfff...!!!'
Dus vanmorgen haalde ik al mijn troeven boven: keelpijn, buikpijn, moe,... Maar het mocht niet baten, mama bracht mij toch naar school...
Maar toen mama mij na school kwam afhalen, was ik heel enthousiast. Ik vond vooral de speeltuin leuk en ik heb verteld over: eikels, wilde kastanjes, paddenstoelen,... En ik had allerlei herfstmateriaal verzameld in mijn zak.

De fotootjes komen van
de site van juf. Marleen








2 opmerkingen:

  1. Jullie boffen nogal met zo'n juf! Zo snel dat zij haar klasblog bijwerkt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, de fotootjes staan er altijd dezelfde dag al op. Echt fijn! Ook voor Yane, die vindt het zo leuk om die foto's telkens opnieuw te bekijken...

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Tot gauw...
Groetjes van ons!