Pagina's

zondag 7 november 2010

Mijn zondag + verrassing

Vanmorgen al ging ik op pad, samen met mijn papa. Het werd een héél leuk uitstapje, want we reden naar de Geelo om er lekker te ravotten in de binnenspeeltuin.
Na het eten moest papa nog gaan werken en dus hebben mama en ikke ons thuis gezellig bezig gehouden: gezelschapsspelletjes, een stoombootje geknutseld en de was gevouwen. Ik ben ook even mee geweest naar de familiedag in het rusthuis van bomma. Ik kocht er super-lekkere wafels. Hmmm...
En daarna zijn we nog allemaal samen bij oma en opa chinees gaan eten en ik was weer blij om Fien en Kaat te zien...




Papa was nog net op tijd terug thuis om mij in mijn bedje te stoppen en toen vertelde papa dat hij een verrassing had... Een cadeautje??!!??
Neen hoor! Papa komt mij morgenmiddag afhalen aan de school en ik mag thuis komen eten. Wat een verrassing! Ik was zo blij, zo blij,...
Ik heb meteen de telefoon genomen en naar oma gebeld om mee te delen dat ze niet hoeft te komen...
Maar woensdag mag je weer komen hoor, oma!

2 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie! Tot gauw...
Groetjes van ons!