Pagina's

vrijdag 31 december 2010

Oudjaar

Ook deze keer hebben wij oudjaar samen met de geburen gevierd. Dit maal bij Els en Kaatje thuis. Samen met Kobe, Silke, Ann, Johan en Carina.
Het was weer fijn! We hebben lekker gegeten, kinder-champagne gedronken, spelletjes gespeeld, filmpje gekeken en véél gelachen! En natuurlijk om middernacht afgeteld en buiten naar het vuurwerk gaan kijken...
Ik had geen middagdutje gedaan en het was moeilijk om wakker te blijven. Maar middernacht heb ik nog net gehaald en daarna heb ik mij in de zetel genesteld en ben ik in slaap gevallen... Nagenietend van de fijne avond...
Bedankt Els en Kaatje!

DE BESTE WENSEN VOOR IEDEREEN EN EEN MOOI 2011!










4 opmerkingen:

  1. Wij hebben ons heel goed geamuseerd!! Bedankt dat jullie er bij waren en ook merciekes voor het hele lekkere eten!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Yane, jij hebt al goed mogen meevieren. Jong geleerd is...
    Leuke foto's en ook voor jullie een gelukkig nieuwjaar!

    Groetjes, Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat zag er idd een heel leuke avond uit!

    Zorgde jij voor het eten? Maak je dat dan allemaal zelf? Chapeau hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @ Heidi, als er wat te feesten valt, ben ik er graag bij he!

    @ Soraya, neen hoor! We maakten allemaal één soort pasta (pasta-buffet) en ik zorgde ook voor de soep.
    Voor de rest zorgde Els: hapjes, dessert,...
    't Was in orde hoor!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Tot gauw...
Groetjes van ons!