Pagina's

vrijdag 24 juni 2011

Coffee in Good Spirits (2)

World Championship 2011

Vandaag de grote dag: de finale! Vol spanning reden we vanmiddag richting Maastricht voor een namiddag vol spanning! Papa zijn grootste doel bij dit wereldkampioenschap was bij de eerste zes geraken! Maar zover was hij dus al geraakt... Hij kon vandaag alleen maar hogerop geraken!

Een namiddag vol spanning en zenuwen, dat was het echt wel! 

Maar mijn papa heeft dat ook vandaag weer formidabel gedaan! Hij eindigde als tweede! En om het in mijn eigen woorden te zeggen 'Mijn papa is de tweede beste van de wereld van Afrika tot in Amerika'.


Het was een unieke ervaring om dit mee te mogen beleven, samen met mijn papa! Want deze kans krijgen we (waarschijnlijk) nooit meer! Ik ging ook eens een kijkje nemen achter de schermen.


22 opmerkingen:

  1. Kei goed, 2de beste van de hele wereld! Wat zal jij trots zijn op je papa. En nog een mooie beker ook. Jij zal vast goed kunnen slapen vanavond.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, hij heeft dat echt super goed gedaan! Maar 't was héél spannend. Het ging tussen de tweede of eerste plaats! En 't scheelde slechts één puntje, zéér spannend dus!
    En nu tijd voor een rustigere periode (en nog eens een keer samen eten).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een super-prestatie! Proficiat papa!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Amai!!! Super!!!

    Maar één puntje verschil met de winnaar. Da's echt wel heel goed, maar kan me voorstellen dat het langs de andere kant ook heel lastig is. Hij zat nu wel heel dicht bij de overwinning.

    Patrick las zonet mee en hij zei dat hij wel heel graag eens een tasje koffie zou komen drinken hoor ;-)

    Ps: Yane ziet er superschattig uit met haar supportersoutfit!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @ Soraya: dan doen we dat gewoon eens, afspreken voor een tasje koffie!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een papa! De tweede beste van de hele wereld! Goed gedaan!
    Yane heeft een tof thirt aan. Is dat zelf gemaakt?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben hier al een paar keren komen piepen vandaag. Vond het zelf ook spannend.
    Maar wat een resultaat: 2de!!!!!!
    Proficiat aan Gérard!

    Groetjes, Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  9. @ Eva-tje: ik heb dat t shirtje inderdaad zelf 'gemaakt' met printbare strijkfolie.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw, gefeliciteerd, zilver, zo geweldig!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. waauw, goed gedaan en een hele dikke proficiat aan Gérard... Tweede beste van de wereld, dat klinkt geweldig, hè!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Geweldig! Gefeliciteerd! Drink er maar een lekker bakje op! :)
    Fijn weekend!
    Katja, ik heb de rits er weer helemaal uitgehaald want ik kon mijn beleg er niet meer aanstikken... (dju toch) Maar ze zit er weer helemaal in en het ziet er goed uit! :)
    De ritsvoetjes verkopen ze blijkbaar ook bij Chrisjo in Alken. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. @ Mitsy: je had bovenaan (boven de ingenaaide rits) toch nog een kleine cm over om het beleg tegenaan te stikken? Allee, zo doe ik toch altijd...

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het was minder dan een centimeter blijkbaar - enfin, de juf vond het niet genoeg. Ik heb haar dan maar getoond hoe jij het me geleerd hebt en ze vond het een hele goeie methode! Haha! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een héle dikke proficiat aan je papa Yane! Je zult wel supertrots zijn!! En je suportersbloesje was super ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Amaai! Knap gedaan! Wanneer zijn we welkom voor het bijna beste kopje koffie van de hele wereld? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gefeliciteerd, knappe prestatie.
    En dan aangemoedigd worden door een dochter met een mooi shirt dat is natuurlijk alleen voor de beste papa (het scheelde maar 1 puntje dus voor ons de beste hoor:-))

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wauw, wat kan je fier zijn op die super papa, praficiat papake

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Tot gauw...
Groetjes van ons!