Pagina's

vrijdag 12 april 2013

Knal geel

Naar het schijnt wordt het mooier weer. Eindelijk! Dus dit setje zal weldra wellicht goed van pas komen.

Applicatie: Koekepeertje
Voor het rokje rimpelde ik twee maal de stofbreedte zodat het rokje lekker wijdt staat. Onderaan stikte ik gekleurde paspelband om toch een beetje kleur in het rokje te brengen. Het stofje van het rokje kocht ik hier. De knal gele tricot scoorde ik op de markt in Maastricht. Omdat ik nog een stukje over had, naaide ik er nog een sjaaltje bij (dat erg in de smaak valt bij de dochter).




52 opmerkingen:

  1. Wat ziet dat er ontzettend leuk uit! En dat kauwgomballenautomaat is fantastisch!
    Fijn weekend!
    Groetjes, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het rokje is supermooi! Leuk, die paspel aan de zoom.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie combi! Paspel onder een rokje, moet ik ook eens doen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk setje! Echt heel tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi en zo lekker fris en vrolijk! Helemaal klaar voor de zon dit weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Weeral wauw. En dat paspel onderaan de rok is wel heel tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super. En als de zon niet komt, heb je een pracht van een zonnetje in huis!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een heel leuke en mooie combinatie! En dat paspeltje, ideaal! En Yane, ik vind jouw sjaaltje ook helemaal top.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel erg mooi, die kleuren contrasteren echt super!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Knappe outfit! Ben jaloers op jouw naaitalent!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi ! Het zou uit een boekske kunnen komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Geweldig setje! Ik zie dat geel en die zigzag helemaal zitten! Ben jaloers op het rokje, dat zou ik ook nog durven aan doen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Is dat een gewone applicatie die je op die tricot streek? Ik heb dat nog nooit gedurfd uit schrik dat ik zowel applicatie als tricot zou verpesten! Maar dit is super! Echt mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Is inderdaad een gewone applicatie.Ik heb dat al vaker gedaan en dat is nog nooit misgelopen. Ze komen ook nooit los!

      Verwijderen
  14. speels, vrolijk en zalige kleurtjes, GESLAAGD!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Amai, gewoonweg PRACHTIG!!
    Ze straalt gewoon en terecht!
    Gr
    An
    jace-did-it.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  16. ze voelt zich er goed in, dat zie je :))

    www.mamajulesbrussels.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Die kauwgomballen-applicatie vind ik dus echt wel superleuk!
    :)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Yane heeft er een super tof setje bij! Fan van het rokje, het geel en de kauwgomballenpot! Alvast 1 rokje bij in de kast!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauw, jij maakt echt mooie dingen. Die applicatie is helemaal te gek.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een plaatje voor in de boekskes. Dat t-shirtje ni te geloven dat dat zelfgemaakt is!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Die applicatie maakt het plaatje compleet! Heel mooi samen, laat de zon nu maar komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Supermooi!! Deed je die applicatie met transferpapier? Ik vond er ondertussen toch in de Action, maar heb het nog niet gebruikt...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Neen, niet met transferpapier. Het is een applicatie die ik zo kocht (koekepeertje).

      Verwijderen
  23. Super! Heel mooi model van t-shirt trouwens. heb je daar een patroontje voor gebruikt?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik nam een patroontje over van een gewone t shirt uit de ottobre. Ik maakte alleen een extra brede band onderaan en ipv van boordstof gebruikte ik tricotstof (zoals de tshirt dus).

      Verwijderen
  24. Wauw!!Zooooo mooooi, dit setje zou gerust van bij Fred en Ginger kunnen komen!!!! Knap gedaan!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Dat sjaaltje is echt super! En de boord onderaan ook. Mooier dan een "gewone" boord!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Zo hip, die groene paspel maakt het af!
    Klasse, mooie combinaties, kan inderdaad zo in een etalage van een of ander duur merk

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een prachtig setje, niets voor mijn dochter die is namelijk spierwit.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. KLasse! Als de zon nu niet gaat schijnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Heel mooi. Het t-shirtje is echt super...

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Geweldig, wat een inspiratie heb jij toch altijd. En de uitvoering is natuurlijk ook dik in orde!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een prachtig setje! En die boord van t t-shirt is super leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Schitterend!!! Ze staat er helemaal mee te stralen :)

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Tot gauw...
Groetjes van ons!