Pagina's

maandag 14 april 2014

Over ruimtewezens en aliens...

Ze was nog maar net terug van een midweekje Nederland met oma en opa en vanmiddag vertrok ze alweer terug... Vier dagen op kamp met de Chiro, en ze had er weer ongelooflijk veel zin in. Dit jaar luidde het thema 'De Ruimte', dus de mama mocht weer zorgen voor een kostuumpje. Op de markt in Maastricht scoorde ik zilveren spandex (een merde om te verwerken, gevloekt heb ik op dit stofke), ideaal om een Alienpakje te naaien. Hiervoor haalde ik mijn patroon van het dalmatierpak nog eens uit de kast....









18 opmerkingen:

  1. Super cool !!! Ze gaat haar weer reuze amuseren!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het ziet er naar uit dat ze haar kostuumke niet meer zal uittrekken! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als je het 128 vraagt : CHIRO!
    Heel cool speelpak seg!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Proficiat! Je hebt er iets moois van gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schoon, en hopelijk schiet er nog wat van over als ze terugkomt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze zal wel gescoord hebben met dit pak! Wist niet dat dit spandex heet, heb daar ook al een paar keer mee gewerkt, ik werk daar zo weinig mogelijk aan af (zomen, boordjes, ...)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. amaai, dat is super leuk gemaakt. fijn als de kinderen erg uitkijken om op kamp te gaan hé.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super gedaan. Ze zal het wel geweldig vinden in de chiro met haar superpakje!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. super ... ze zien haar van ver afkomen hihi

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Tot gauw...
Groetjes van ons!