Pagina's

zondag 14 september 2014

Herfst-kleedje

Et voila, we zijn weer vertrokken. De naaimachine bleef hier 3 a 4 weken onaangeroerd, maar de naaikriebels zijn er weer. Ik bestelde hier een tijdje geleden een prachtig (vind ik toch) herfsttafereeltje van Timeless Treasures. Maar ik kwam er pas te laat achter dat de print over de stofbreedte loopt en niet in de lengte. Dus ik was genoodzaakt om er een smal kleedje van te maken. Maar meer vraagt dit stofje ook niet....

Patroon: A-lijn uit 'Stof voor Durf het Zelvers'










31 opmerkingen:

  1. Wat een knappe dame in een prachtige jurk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel mooi! hoeveel stof had je hiervoor nodig ?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een pareltje weeral, heel mooi met dat goud.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi! Ik maakte ook al een herfstkleedje.
    http://zowiezohandmade.blogspot.be/2014/08/louisa-dress_30.html

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi, dat je juist voor het kraagje een licht stukje stof hebt gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is prachtig, helemaal klaar voor de herfst, ook al is het een mooie nazomer !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Af en toe eens een naaipauze inlassen, om er nadien met volle 'goesting' in te vliegen. En direct een voltreffer!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig! wij zijn er hier ook zot van :)
    heel mooi met dat kraagje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk he , het stofje. Bij mij is hij net geknipt, maar ik moet het nog in elkaar zetten. En ik heb nog stof over ;-) http://www.babarum.be/nl/katoen/37-herfst-bos.html

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel schoon! Doet me al verlangen naar de herfst/winter :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Echt herfst! En helemaal af met de kousen en laarzen! Mooi! Je zou zowaar verlangen tot de zomer gedaan is...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Supergeslaagd !
    Dit valt onder de noemer ZEER SCHITTEREND !!!
    Eh,... en neen, sorry reacties hierboven,... de zomer mag toch nog even duren,... er komen nog heel veel dagen om te pronken met dit jurkje...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een enorm geslaagd kleedje! Zeker met haar mooie botten en kousen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super mooie jurk, wat een prachtig stofje!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig! Ik vind je dochter's laarsjes ook erg mooi. Wil je me zeggen waar je die vandaan hebt?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! We kochten ze bij 2X Kadet in Hasselt. Ze zijn van Zecchino d'Oro.

      Verwijderen
  16. Ik vind zo'n smal kleedje ideaal voor uw smalle meid !

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ze staat er prachtig mee! En ik ben ook zo'n fan van die kniekousen. Ze liggen hier klaar in alle kleuren ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heb de indruk dat Yane een groei-scheut heeft gekregen. Ze ziet er zo groot uit.
    Ideaal herfst-stofje!!
    Liefs, Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ze wordt groot, die dochter van jou! En ze draagt die kleurenpracht met verve!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtig seg!
    Die print is heel tof, de kleuren staan haar goed.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Tot gauw...
Groetjes van ons!