Pagina's

donderdag 9 oktober 2014

Auto's voor Yane

Een tijdje geleden bracht ik een lapje stof van Soft Cactus met auto's mee van de markt in Maastricht. Ik wist dat het erop of eronder zou zijn! Ofwel zou ze het stofje geweldig vinden ofwel zou ze het afkeuren en zou 't in de kast terecht komen. Gelukkig was dat eerste het geval!!!
Ik wist al vanaf het eerste moment dat het een kleedje zou worden. En ik besloot voor een model te gaan dat ik reeds eerder naaide.
(Mijn excuses voor de foto's van slechte kwaliteit, zijn met de telefoon genomen)




Patroon: Knippie 4/2012
Stof: markt Maastricht












21 opmerkingen:

  1. Wat een hoog retro gehalte! Ongelooflijk mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een tof resultaat!
    Gelukkig zag ze het stofje zitten. :-)
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel leuk modelletje voor dit stofje! Ze staat er beeldig mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lekker stoer en hip. En natuurlijk kan ik niet anders dan die kniekousen de max vinden ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hip zeg! Ik kocht ook in Maastricht maar hier ligt het wél in de kast...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wowhie, zo een schoontje! Echt heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk! Ik maakte voor mijn dochter ook een kleedje in dit stofje, maar dan de blauwe/groene variant.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi! Mooi modelleke. Heb het ook liggen, maar nog niet uitgeprobeerd. Je doet me nu wel heel veel zin met zo een mooie versie!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik had er niet direct kleedjesmaterizal ingezien, in dit stofje maar jij gelukkig wel, want het is super mooi geworden! En toffe foto's ook!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo mooi, zo had ik t me toch niet kunnen voorstellen toen je t vertelde!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw, dat heb je weer heel goed gezien! Echt super.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. prachtig! Ik knipte er net een hemdje uit om cadeau te doen, maar bestel me na het zien van dit jurkje nog nog een lap zeg! Voor een jurk voor Nena :D

    BeantwoordenVerwijderen
  13. dat is nu eens een heel mooi kleedje sé. Ik zou er niet aan gedacht hebben om dat stofje voor een jurk te gebruiken. KNAP

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Supermooi ! Ik hou echt van het model, zo mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Allé zeg, daar zou ik nu nooit op gekomen zijn en toch is het resultaat verrassend mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Die zou ik zelf ook wel willen! Wat een leuke jurk!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Tot gauw...
Groetjes van ons!