Pagina's

donderdag 20 augustus 2015

Jumpsuit

Yane draagt dat heel graag. Enkele collega's naaide al eens de jumpsuit uit één van de laatste Ottobre en waren daar vol lof over. Dus besloot ik er mij ook eens aan te wagen. Ik maakte voor Yane maat 128 (de grootste maat) die ik enkele centimeters verlengde (onder- en bovenstuk) en dat past haar perfect. Het handige is dat ze de jumpsuit zo kan aan- en uittrekken. Geen gedoe dus met knoopjes of een rits. En Yane vindt haar nieuwe jumpsuit geweldig, deze gaat veel uit de kast komen....




Patroon: Ottobre 03/2015
Tricot: Markt Maastricht

16 opmerkingen:

  1. Mooi! Hier is deze jumpsuit ook absoluut één van de favorieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig! Stijlvol én comfortabel, en hij zit haar perfect!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtig!!!! meer hoef ik niet te zeggen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Waaw! Heel mooi! En handig met de mouwtjes: die kan ze net nog iets langer doordragen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oh inderdaad een super model! Past mooier aan dan die van LMV precies want die vind ik maar slobberen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Héél mooi! Mijn dochter droomt er ook van eentje maar ben de voorbije zomer net iets te lui geweest om er eentje in elkaar te steken... Op naar de volgende zomer dan maar!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie! Tot gauw...
Groetjes van ons!